sábado, 26 de diciembre de 2015

Desembre 2015 al centre

De 8.00 a 14.3o hores
DATA: 2-12-2015
- OBJECTIUS:
-Docència Aula Oberta/Aula d’Acollida
- Com funciona l inici d’una “demanda d’intervenció”

- DESCRIPCIÓ DEL TREBALL:
Hi ha una demanda per part de la família de passar proves de Dislèxia a una lumne. Les psicopedagogues valoren que no hi ha necessitat ja que tenen l’alumne a classe i no consideren que sigui el cas.
Em comenten que elles NO  passen proves, o realitza l’EAP.

El tutor/ professor que fa la demanda ha d’omplir un full de “Demanda d’intervenció al Departament d’Orientació” , llavors el departament valora i  si s’escau demana a l’EAP una valoració.

Les proves més comunes són: PRODISCAT (n’hi ha per primària i per secundària),WISCH, AQUARVAC, ESCALA DE CONERS, ACHENVACH TRF (per professors) i el ACHENVACH YSR (pels alumnes, nens).

OBSERVACIÓ/REFLEXIÓ:

Hi ha moltes demandes, per tan han de prioritzar  casos, això fa que es centrin amb alumnes amb dictamen o alumnes amb problemes de comportament que suposen una queixa per part de la majoria de professors (“apagafocs”), i que alguns alumnes passin desapercebuts o no es puguin atendre amb els recursos existents.

DIA 9 DE DESEMBRE DE 2015
PLA D’ACTUACIÓ:

Avui hem parlat amb la Maite de possibles opcions relacionades amb el pla d'actuació, el qual constituirà el punt de partida en el desenvolupament del pràcticum II. Al no sé mestra he pensat que seria interessant que impliques també docència a l’aula.
Per això hem pensat que:

Elaboració d'un projecte de diversificació curricular de grup amb el fil conductor de “L’alimentació”, que es duria a terme a l’Aula Oberta, però que podria ser extensiu a tot el centre. Implicaria la coordinació amb diferents docents de l’AO introduir el treballar per projectes, redacció de material i activitats didàctiques i portar-ne una part a la pràctica amb els alumnes (docència).


No hay comentarios:

Publicar un comentario